czwartek, 18 lipca 2013

RODZINKA NR 2

Po zniknięciu pierwszej rodzinki znowu czekałam ok miesiąca na pojawienie się następnej. W czerwcu dzwoni do mnie biuro i mówi, że są mną zainteresowane 2 rodzinki i obydwie są z Londynu. Z Londynu?? No nieźle, pomyślałam. Odezwała się do mnie rodzinka, którą mi poleciło biuro, ponieważ mieli operkę, która jest u nich 2 lata, czyli musi być fajna ta rodzinka, skoro przedłużyła swój pobyt. Okazało się, że to też Polka. Najpierw napisali do mnie długiego smsa, potem przyszedł mail, gdzie host mum opowiedziała mi o swojej rodzinie i okolicy. Umówiliśmy się na rozmowę na skypie. Rozmowa była bardzo fajna. Głównie to ona mówiła o wszystkim, tłumaczyła wszystko wyraźnie, widać było, że chce przekazać mi jak najwięcej, co jej się naprawdę udało.Zupełnie inny obraz rodziny. Pomyślałam sobie wtedy jak fajnie byłoby trafić do tej rodzinki. Potem była jeszcze jedna rozmowa na skypie i przez telefon. I zaakceptowali mnie!!! Wyjeżdżam pod koniec sierpnia. Będę miała czas poznać się z dzieciakami przez ich ostatni tydzień wakacji. W okolicy mieszka dużo Polaków i innych operek, także jak narazie jestem zadowolona. Jestem w stałym kontakcie z rodzinką. Cieszę się wakacjami, które mi zostały, leniuchuję, obijam się, bla bla bla...

1 komentarz:

  1. Hej. Zapraszam do dodania siebie na mapę operek w Anglii. I do dołączenia do grupy na fb 'Polskie au pairs 2013/2014'.
    Bloga dodaję do swojej listy i do zobaczenia w UK ! :)
    www.pocztowki-z-uk.blogspot.com
    https://maps.google.com/maps/ms?vps=2&ie=UTF8&hl=pl&oe=UTF8&msa=0&msid=212308820095985768490.0004df32ff5ab608ef526

    OdpowiedzUsuń