poniedziałek, 26 sierpnia 2013

PRZYGOTOWANIA DO WYJAZDU

już za 2 dni wylatuje do Londynu. Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej strony ryczeć mi się chce, wiedząc że to już tak szybko. Pewnie wszystkie tak macie? :) Miałam dodać post o prezentach dla rodzinki, ale zwyczajnie nie mam czasu. Opiszę co kupiłam jak już będę u rodzinki. Prawie jestem spakowana, jeszcze tylko ostatnie rzeczy wrzucę do walizki i gotowe. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło dobrze i do zobaczenia pod koniec tygodnia!

4 komentarze:

  1. Ja w sobotę wyjeżdżam do Niemiec i na zmianę cieszę się i rozpaczam, a będę o wiele bliżej niż Ty! Ale wierzę, że wszystkie damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko będzie ok , za niedługo rozpoczniesz niesamowity 'rok w Londynie' ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Londyn niedaleko ! Są tanie linie lotnicze, a o komunikatorach, telefonach i Skype już nie wspomnę :) Dasz radę! Jak my wszystkie. Życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia! byłam au pair w Londynie jakiś czas temu, było wspaniale ;) zresztą mam to opisane na blogu, więc jak będziesz miała chwilę to zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń