wtorek, 11 marca 2014

CAMBRIDGE

Cambridge absolutnie mnie zachwycił. Głównie dlatego, że lepszej pogody nie mogłam sobie wymarzyć. Piękne miasto, mnóstwo wąskich, zabytkowych uliczek, przepiękne budynki. Nie miałam konkretnego planu, co po kolei zwiedzić. Chodziłam tam, gdzie mnie nogi poniosły, bez stresu, bo czasu miałam bardzo dużo.


Tourist Information Centre, 
niestety otwarte dopiero od kwietnia.

Mathematical Bridge

The River Cam



Wren Library

Bridge of Sighs

Trinity College

St John's College

Grajek rozwalił system, całe popołudnie
 grał w siedząc w koszu na śmieci.







King's College

To była najlepsza wycieczka odkąd jestem w Anglii, a planuję ich jeszcze kilka :)

1 komentarz:

  1. No też muszę się tam kiedyś wybrać :)
    Zaczyna się wiosna czas na podróżowanie :D

    OdpowiedzUsuń