środa, 9 października 2013

PRZEMEBLOWANIE

Wczoraj naszła mnie myśl, że muszę coś zrobić z moim ciemnym pokojem. Postanowiłam go przemeblować. Zapytałam się o pozwolenie hostki i do dzieła!
 Jak na razie mój "nowy" pokój bardzo mi się podoba. Jako, że mamy remont moje okno jest przykryte folią i mam ciemno w pokoju. Dlatego postanowiłam ściągnąć na jakiś czas zasłony. Dzięki temu zrobiło się trochę jaśniej.
A oto efekty







Korzystając z okazji, że jestem sama w domu zrobiłam sobie bardzo niezdrowy lunch- smażone ziemniaki ze smażonym jajkiem i surówka. Strasznie niezdrowe, ale jakie smaczne :)


Ostatnio robotnicy zalalali sufit w sąsiednim pokoju i od tego czasu nie mam prądu w pokoju. Przeciągnęłam kabel i jakoś sobie radzę. Dobrze, że taka sytuacja się wydarzyła, bo przynajmniej będę miała naprawione światła w pokoju. 

Udanego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz