wtorek, 5 listopada 2013

STARA KSIĘGARNIA

Na tej samej ulicy co moja szkoła znajduje się księgarnia ze starymi książkami po bardzo niskiej cenie. Zawsze miałam pecha, bo za każdym razem jak wracałam z zajęć to była zamknięta. Aż pewnego razu poprosiłam Anię, żeby mi dala znać, czy będzie otwarta, kiedy będzie wracać ze szkoły. No i w końcu się doczekałam. W te pędy pobiegłam zobaczyć jak się prezentuje w środku. A tam tyle pięknych, starych książek. Zaczęłam szukać kryminałów Agathy Christie. Ale w pierwszej kolejności natknęłam się na Sherlocka Holmesa. Gruba kniga za jedyne 2f. Taka okazja nie może przejść obojętnie koło mojego nosa. Następnie odwróciłam się i ujrzałam 2 kupki książek królowej kryminałów. Najchętnie kupiłabym wszystkie książki, ale potem rozsądek przedarł się przez chwilowe zaćmienie mojego umysłu i podpowiedział, że nie będzie miejsca w mojej walizce, więc wzięłam jeszcze tylko autobiografię Agatki za jedyne 3f.



tą ostatnia książkę na zdjęciu kupiłam na bazarze 
starych książek nad Tamizą



1 komentarz:

  1. Ale zazdroszczę Ci tych zakupów, muszę odwiedzić to miejsce :D
    Pozdrawiam
    pasioneska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń