piątek, 18 kwietnia 2014

CENTRUM O ŚWICIE

Wstałam dzisiaj o 4 nad ranem by pojechać do centrum zrobić kilka zdjęć. Chciałam w końcu zrobić to na spokojnie, kiedy nie będzie ludzi na ulicach. Od razu pożałowałam, że nie wzięłam zimowej kurtki i rękawiczek.




Kiedy chciałam przejść przez most w kierunku Big Bena, pan w jaskrawej kamizelce zatrzymał mnie i powiedział, że nie mogę przejść, bo kręcą film o samochodach. I rzeczywiście kilka razy jakieś samochody przejeżdżały przez most. Grzecznie czekałam ponad 10 min, potem nas puścili pospieszając co chwila. Ale najlepszy był koleś na poniższym zdjęciu. Cały tyłek mu było widać. Dziwię się, że nie było mu zimno w ten kuper.



Jak już pewnie zauważyliście uwielbiam zwiedzać londyńskie parki, a jest ich naprawdę sporo. Dzisiaj kolejny raz odwiedziłam St James Park. Już zapomniałam jaki jest piękny i ile ptactwa można zobaczyć.

Nawet wiewióra się załapała :P



I jeszcze na koniec Buckingham Palace.



Wellington Arch

5 komentarzy:

  1. ,,Dziwię się, że nie było mu zimno w ten kuper." hahah, umarłam xd
    ps. jakbyś wyłączyła weryfikację obrazkową, to byłoby łatwiej dodawać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za podpowiedź. Już to zmieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to zmieniłaś Aśka. :) Z wielką pomocą swojego ukochanego boyfriend'a. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore poświęcenie, żeby tak wstać o 4!

    OdpowiedzUsuń