środa, 11 września 2013

WEEKEND CZ. 1

Już środa a ja nie dodałam posta jak minął weekend.
W sobotę wybrałyśmy się z Anią pozwiedzać Londyn. Po raz pierwszy skorzystałyśmy z metra. Myślałam, że będzie trudniejsze w obsłudze. Nic bardziej mylnego. żeby się zgubić w metrze londyńskim trzeba być nieogarniętym :) Zaczęłyśmy od Big Bena, Trafalgar Square, dalej poszłyśmy zobaczyć London Eye. Trochę zgłodniałyśmy i postanowiłyśmy coś zjeść w polskiej knajpie "mamuśka", lecz po drodze zobaczyłyśmy tanią knajpkę to skorzystałyśmy z okazji. Następnie wróciłyśmy się nad Tamizę i szłyśmy jej prawym brzegiem w stronę Tower Bridge. Blisko London Eye odbywał się kiermasz starych książek. Miałam szczęście i kupiłam książkę Agathy Christie za Ł5.








Swoją drogą pogoda naprawdę była dziwna. Raz świeciło słońce, raz się chmurzyło, chwilę później padał deszcz. Co chwila zdejmowałyśmy i ubierałyśmy kurtki. Prawdziwie angielska pogoda.

1 komentarz:

  1. Dokładnie typowa angielska pogoda, raz świeci słońce raz pada :D
    Pozdrawiam
    pasioneska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń