czwartek, 12 września 2013

WEEKEND CZ 2

W niedzielę postanowiłyśmy razem z Anią pójść na 3rd international au pair meeting w Londynie. Spotkanie zaplanowane było przy Eros statue, zaraz przy Piccadilly Circus tube. Myślałam, że nie będzie nas tak dużo, a było nas ok 300! I jakie było moje zaskoczenie, kiedy ujrzałam 5,6 chłopaków au pair :)




Kiedy już wszyscy zostali zebrani, ruszyliśmy w stronę St James Park, zatrzymując się po drodze przy Tesco na drobne zakupy. Nie padało, więc rozłożyliśmy się na trawce i wyciągnęliśmy słodycze. Do swojego grona zaprosiły nas bardzo sympatyczne Szwedki. Ciężko porozumieć się z innymi, jeżeli wiesz, że twój angielski nie jest zbyt dobry. Rozmowa jakoś się kleiła.
Spotkania tego typu są bardzo fajne i ciekawe, i miałyśmy z Anią wrażenie, że wszyscy się tu znają. Jednak spodziewałam się, że będzie większa integracja. Było inaczej niż sobie wyobrażałam. Ok. 16 zaczęło padać, więc pożegnałyśmy się i strzałka do domu. Wieczór- błogie lenistwo ;)


2 komentarze:

  1. Nie wspomniałaś o najważniejszym....Pączki i muffinki!!! co to tam słodycze...:p

    OdpowiedzUsuń
  2. łaał super ! Widziałam to wydarzenie na fb. Następnym razem choćbym miała i 5 godz jechać to się pojawię :D Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń